Alfa Romeo
AMG
Audi
BMW
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Dacia
DAF
Fendt
Ferrari
Fiat
Ford
Honda
Hyundai
Isuzu
Iveco
Kia
Lancia
Land Rover
MAN
MCC Smart
Mercedes
MG
Mini Cooper
Mitsubishi
New Holland
Nissan
Opel
Peugeot
Porsche
Renault
Rotax BRP
Rover
Scania
Seat
Skoda
Subaru
Suzuki
Toyota
Vauxhall
Volvo
VW

cnr1cnr2cnr3cnr4

3X Dacia Logan 1.6i 90 cp, participante in “Campionatul National de Raliuri” modificate de QMT Chiptuning, la Cluj, cu soft RACE optimizat pentru competitie

--

  Razvan

Razvan, Dacia Logan 2005, 1.5 Dci, 65 -> 85 cp, Cluj-Napoca
Senzatii tari cu Loganul diesel 1.5 DCI
In urma tuning-ului, i-a crescut si puterea si cuplul maxim de n-o mai recunosti. Daca nu esti atent cu acceleratia, nu mai ai ce face cu frana. Te uiti in oglinda retrovizoare si vezi fete de soferi nedumeriti cand vad un Logan Diesel, zburand pe langa ei.
--

Polo 
Marius, VW Polo 2000, 1.4 TDI PD, 75 -> 100 cp, Cluj-Napoca
Polo 1.4 TDI adevarat
Merge brici. Nici nu se compara. Are un sprint....cand turam motoru' inainte de remapare, pe la 4500 de ture simteam ca nu mai poate, ca scade dintr-o data. Acuma il turez pana in 5000 ture si sta turometru nemiscat si nu simt sa scada puterea. N-am cuvinte. Am fost pana in Germania cu ea si cand am intrat in depasire eram foarte relaxat ca tineam pedala si venea fara probleme. N-o mai laud atat ca cine stie… Dar ii mai mult decat m-am asteptat. Si apropo am prins 175Km/h pe autostrada. Inainte mai mult de 167 chinuit nu vroia. Consumu' inca nu i l-am facut, dar momentan nu am
simtit nici o modificare ... adica nu m-am dus nici mai des si nici mai rar la pompa. Si apropo, am castigat 30 lei la o liniuta cu o Bora 1.9 130 cai. Doamne ce bine m-am simtit.
Sa dea Dumnezeu sanatate la toti softistii din lumea asta. (si mai ales tie Mihai)
Keep in touch
--

Logan 1.5 dCi
Raul, Dacia Logan 2005, 1.5 dCi, 65 -> 85 cp, Baia Mare
1.5dCi – chiptuning – text extras de pe forumul daciaclub.ro
Mesaj 1:
Salutare baieti. Mi-am tunat si eu loganul 1.5 dci 65 cp la 85 cp gratie celor de la Tcm Turbo, respectiv dl Mihai Nistor din Cluj + dl Voinea din Bucuresti carora vreau sa le multumesc pe aceasta cale pentru seriozitate si promptitudine. Abia am 2 zile de cand am facut modificarea si ieri am facut o iesire din oras cam 70 km. Impresii ? Se simte o imbunatatire majora mai ales in treptele a 4-a si a 5 -a .Masina trage mult mai tare mai ales ca am fost 4 persoane in masina si mergea si aerul conditionat. Fata de varianta originala nu mai am stres cand trebuie sa ma bag intr-o depasire la 100 km /h sau mai sus cand simteam ca masina nu mai are rezerva de putere. Io zic ca merita din plin upgrade-ul si ii recomand cu incredere pe cei de la Tcm Turbo. Mersi inca odata. Voi reveni cu impresii dupa o vreme. Bye.
Mesaj 2:
Revin cu impresii. Ieri am facut un drum de Ungaria, mai exact Baia Mare - Nyiregyhaza si retur aprox 360 km. Oricum, diferenta fata de stock e enorma. Consum afisat de comp de bord 5.0 l / 100 km, dar nu l-am probat la pompa. Masina are un power clar mai ales intre 80-140 km/h in treptele a 4-a si a 5-a cand efectiv impingeam majoritaea masinilor din spate. Am fost impreuna cu un amic care are o skoda octavia 2, 1,6 mpi 105 cp , benzina. Vreau sa zic ca la inceput s-a cam socat de cum merge Loganul meu , nu prea intelegea ce se intampla . Efectiv nu reusea sa se desprinda de mine si era cu pedala la maxim, mai mai sa dea cu cheile de asfalt... La un moment dat ne-am oprit si i-am zis ca e tunata masina si s-a mai luminat omu. La intrarea in Nyiregyhaza , daca ati fost e un drum lung , drept marcat din loc in loc cu semafoare . Binenteles ca am facut cateva liniute. First i-am dat ceaiul brusc. Dupa aia a fost nevoit sa-si decupleze sistemele de asistenta (esp, ... ) si asa cu chiu cu vai m-a luat dar la mustata. Oricum , in mers cam de la 80/h daca-i dau blana il imping clar din spate pana pe la 120-130 dupa care se inmoaie si Loganelul. La venire inapoi am facut un mic race , adica am facut 180 km in 2 ore si vreo 15 min , in conditiile in care sunt sate , orase , vama etc., ocazie cu care l-am si depasit la un moment dat la vreo 160 km/h. am avut o satisfactie ce sa zic. Loganel dizelas vs Octavia 2 Benzinara. Ecartul anterior s-a redus aproape la 0. Diferenta e ca Octavia e mult mai stabila, mai aerodinamica, plus ca are abs, esp care la mine lipsesc... Oricum is happy, iar diferenta fata de ce era inainte e enorma. Simt ca acuma am masina si eu. Thanks Tcm Turbo for sensations.
--

Megane II
Vali, Renault Megane II 2005, 1.5 dCi, 100 -> 120 cp, Cluj-Napoca
Impresii la 8 luni dupa tuning
Acum 8 luni am "beneficiat" si eu de o remapare pentru un Renault Megane 1.5 dci 100CP initial. Am simtit cei 20 de cai si cuplul castigat de la prima iesire cu masina, de exemplu: sens giratoriu, treapta a 3-a aprox. 20 km pe ora, convins ca sunt in a 2-a de fapt, am calcat acceleratia si masina a plecat ca si cum ar fi fost in a 2-a... am ramas foarte surprins.
Un alt exemplu, portiune de drum in rampa de aprox. 3-4 Km, dupa iesirea din Turda spre Cluj, inainte de modificare ajungeam la viteza maxima 130-135  (masina goala) si cam atat se putea, acum in aceleasi conditii urca pana la 150 fara probleme...
Cel mai mult insa am simtit diferenta cand am pus softul original la loc pentru a merge la revizie, iar in zilele cat am umblat cu "originalul" imi puneam tot timpul intrebarea: oare chiar asa prost mergea masina cand am cumparat-o?
Pana la urma, din cauza ca programarea la revizie a tot fost amanata, nu am mai rezistat si am pus softul modificat la loc. Apoi am mers dupa cateva zile la revizie cu masina modificata.
La revizie chiar am cerut persoanei cu tester-ul sa verifice daca sunt nereguli dupa ce i-am explicat ca este schimbat softul.
Dupa prima repriza de morala cum ca se distruge masina etc... a recunoscut si domnul de la service ca totul este in regula si la parametrii de functionare, si la electronica motorului, si nu se astepta la asa ceva ...
In rest, ce pot sa zic, dupa 20K kilometri de la modificare sunt foarte multumit, nu am avut probleme legate de motor si consumul este undeva acelasi...
--

Logan
Rares, Dacia Logan 2005, 1.5 dCi, 65->85 cp, Cluj Napoca
Impresii dupa…

Zilele trecute mi-am marit puterea la Dacia Logan 1.5 dCi de la 65 la 85 CP. Se simte clar puterea in plus, e destul de greu sa te stapanesti sa n-o calci... Legat de partea cu consumul stau bine as spune eu, in primele doua zile a scazut, dar a revenit in paramatri normali... ceva normal as spune eu avand in vedere fapul ca cer altceva de la masina. Vestea buna este ca am pus masina pe tester la reprezentanta si nu se vede nimic, adica apare semnatura originala a softului si motorul functioneaza aproape in aceiasi parametrii. Nu are ce sa dea de banuit din moment ce motorul nu era la temperatura optima de functionare si totusi timul de injectie era mai bun decat atunci cand motorul ar fi cald... deci numai lucruri bune.
Eu unul consider ca tocmai mi-am cumparat alta masina.
--

LagunaAstra
Liviu, Renault Laguna 2 2002, 1.9 dCi, 101->128 cp, Deva
Cosmin, Opel Astra, 1.7 Dti 2002, 75->100 cp, Deva
Performante masini
Salut. Sunt Liviu de la Deva si am vrut sa-ti impartasesc unele pareri dupa ce ai modificat softul din chipul Renaultului Laguna al meu si Opelului Astra a prietenului meu. In primul rand vreau sa incep cu faptul ca motorul are putere in toate regimurile de turatie, fata de ce se intampla pana la tuning cand iti dadea impresia ca ii punea cineva piedica sub 2500 ture. Acum printr-o simpla apasare a pedalei de acceleratie masina tasneste fantastic si mai ales in treptele 2 si 3.
In al doilea rand cuplul fantastic se simte in vitezele superioare 4 si 5, de la 80 km la 170 km, cat am putut ajunge pe soselele patriei, urca constant si repede in turatie. Zgomotul produs de motor este altul la 170 km/h, nu mai are uruit de motor forja si iti da senzatia ca poti urca la fel de usor cel putin pana la 200 km/h. Consumul mediu in schimb nu se modifica fata de cel anterior modificarii parametrilor. Insa cel mai important lucru mi se pare mie puterea pe care o ai in orice situatie chiar de la 1500 ture daca vrei sa strecori undeva in oras sau in afara
lui si partenerii de drum iti stau in cale apesi relaxat acceleratia si vezi cum dispar in retrovizoare. Nu ti-am scris pana acum pentru am vrut sa studiez comportamentul masinii si am dorit sa aflu si parerea prietenului meu Cosmin al carui Opel Astra l-ai modificat. Si el este foarte multumit de puterea motorului, chiar sporul de putere si cuplu se simte mai pregnant la Opel deoarece masina era foarte puturoasa inainte. Acum poate sa se tina dupa orice masina de clasa compacta indiferent de regimul de viteza. A spus ca si colega lui cu care merge pe teren si sta in dreapta a remarcat diferenta de putere.
--

Golf
Cornel, VW Golf IV 2001, 1.9 TDI, 90->120 cp, Oradea
Impresii dupa tuning
Iata impresia mea dupa mai mult timp de chip tunning, care se dovedeste a fi o treaba excelenta din punctul meu de vedere. Pot afirma acest lucru, deoarece am aproape 5 luni de cind am efectuat operatia la Cluj, prin amabilitatea domnului Nistor, caruia ii multumesc inca o data. Am un Golf4 ALH din 2001 si 184000km si detin masina de 2 ani. Am pina acum 20000 km facuti cu ea, dar nimic nu se compara cu ultimii 5000km dupa chip tunning.Nimic nu se poate compara cu puterea, care iti da un sentiment de siguranta sporit. Nu stiu ce au simtit altii la masina lor ,dar eu inca de la primii km chiar si la trepte inferioare am sesizat cresterea de putere. Este adevarat ca trebuie sa incerci sa menajezi turbina, fara sa dai talpi sub 1800-2000, dar chiar si eu cunoscind cite ceva despre masina uit acest lucru lasindu-ma luat de val... Mentionez ca nu am avut niciodata probleme cu ambreiajul care functioneaza la fel de bine si inainte si dupa chip tunning, si spun asta deoarece am auzit afirmatiile altor posesori cu masini cipate... Mai era problema consumului care aparea in discutiile de dupa cipare, si personal la condus normal am observat pe aceeasi cantitate de combustibil, o scadere a consumului iar la condus mai sportiv o crestere nesemnificativa, sau mai pe intelesul tuturor in functie de talpa fiecaruia... Deci pe o scara de la 1 la 10 dau totusi nota 10, chiar daca unii sint de alta parere.
--
 Clio

Marian, Clio Symbol 2005, 1.5 dci, 82->100 cp
Tuning

Dupa remaparea de soft, buburuza, care si asa era foarte nervoasa, a devenit o mica bomba pe roti. Cuplul de 240 Nm se simte incredibil si dintr-o masina care nu zicea nimic, acum la drum lung, pana in Passat-ul de 131 cp, nu-mi sta nimic in fata. In oras se comporta mortal, acceleratia fiind incredibila. Motorul suna diferit (mult mai rotund, mult mai frumos), treptele de viteza sunt mai potrivite acum pe masina si de fiecare data cand am un drum mai lung de facut... parca merg in parcul de distractii.

--

Mondeo

Timo, Ford Mondeo Turnier 2002, 2.0 TDDI, 90CP -> 116CP, Cluj-Napoca

  Nu ma asteptam niciodata ca doua zeci si sase de cai putere in plus vor face o asa mare diferenta de putere. Inainte masina se coporta impecabil la cei 90CP dar acum nu mai am cuvinte, este impresionant cum iasa din depasiri si timpul scurt in care atinge viteze mari. De placut este ca puterea motorului a crescut liniar astfel incat caii adaugati se fac simtiti  si inainte de a intra turbina. Sunt foarte multumit de tuningul facut si  recomand tuturor acest fel de tuning deoarece nu forteaza motorul. Multumesc QMT Chiptuning si domnului Mihai Nistor.

--

Passat

Florin, VW Passat 2002, 1.9 TDI, 131CP -> 165CP, Cluj-Napoca
 
    Inainte de a-mi pune CIP iti ziceam ca `imi imaginez cum va merge masinuta cu cei 165 CP noi si cu noul cuplu de 380 Nm` iar tu mi-ai dat un raspuns ff tare: `nu, nu iti poti da seama cum va merge`.... si asa a fost si este: nu va puteti imagina ce poate masina dupa `tun-ul` facut cu ajutorul lui Mihai si al d-lui Voinea, carora profit de ocazie sa le multumesc.
    Masina pot sa zic ca se infingea bine cu cei 131 CP stock. Si ajungeam lejer la 140 - 150, fara o stresez prea tare. Acu insa, fara sa o stresez foarte tare, ajung lejer la 180 km/h, in conditii de trafic semiaglomerat (o testez de obicei de la iesire din Floresti spre Gilau). Acceleratia este uimitoare, pur si simplu ma lipeste de scaun, merge identic cand sunt numai eu in masina sau mai am langa mine 2-3 persoane. Masina nu simte deal, ii dai si pleaca, chiar si in trapta a 6-a. Puterea se simte ff tare in treptele superioare, incepand cu a 3-a.
    Sunt fff multumit, intr-adevar trebuie sa fiu atent cu frana, iar dupa o talpa trebuie, neaparat sa tin cont de recomandarile lui Mihai: lasat motorul 2-3 minute sa se raceasca turbina, fara talpa sub 2000 rot/min si fara talpa cand e rece.
    Nu am facut `tun-ul` pt liniute sau alte aventuri prin trafic, am facut-o pentru confortul meu si pentru a-mi oferi rezerva de putere in situatii limita (sper sa fie putine). Consumul in afara este mai mic cu 03-05 l/100km (desi eram sceptic in aceasta privinta) insa atentie!!! in conditii normale de mers, in oras acelasi consum.

--

Focus

Florin, Ford Focus 2002, 1.8 TDDI, 90CP -> 116 CP, Deva
       

    Ce pot sa spun, masina se comporta foarte bine cel putin deocamdata, sper sa se mentina la fel, se simte o crestere de putere clara mai ales in treptele 4 si 5 unde inainte la o anumita turatie parca nu mai vroia sa traga se plafona aproape, acum creste in turatii la fel de repede incepand de la 2000 de turatii pana intra pe rosu fara sa se simta o pierdere de putere. La unele depasiri la care eram nevoit sa retrogradez din treapta 5 in treapta 4 pentru a avea un demaraj mai bun, acum pot linistit sa le fac si cu treapta 5 fara sa imi fac probleme ca poate o calca si celalalt si nu mai apuc sa il depasesc. In treptele 1,2 si 3 nu pot sa zic ca se simte o diferenta mare intrucat si inainte tragea bine, poate doar ca urca mai repede un pic in ture si trage la fel pana aproape ce intra pe rosu, insa sincer sa fiu nici nu am prea forjat-o in treptele inferioare ca sa vad ce poate pt a prevenii uzura prematura a unor componente. Oricum sunt multumit de masina  cum se comporta dupa chiptuning si am observat ca si-a dat drumul si am inceput sa simt plusul de putere  parca dupa cateva zile de utilizare, intrucat chiar in prima zi nu am simtit o diferenta impresionanta cum ma asteptam sa fie, insa pe zi ce a
trecut am inceput sa simt mai multa putere, asta probabil pana cand a memorat ECU noii parametrii ai softului modificat. Pe drum inapoi de la Cluj la Deva, sincer nu am avut adversar si nu pot sa zic ca am mers la risc sau la limita, si am incercat sa respect pe cat posibil viteza in localitati, insa nici una din masiniile intalnite in trafic nu mi-au stat in fata, insa sunt convins ca ar fi fost cateva din ele care probabil daca ar fi vrut mi-ar fi dat multe batai de cap, dar cu toate acestea sunt sigur ca focusul chipuit ar fi facut fata cu brio, la orice provocare. Sincer as fi curios sa fac o comparatie intre focusul de 1.8 tdci de 115 cai stock cu al meu de 1.8 tddi  cu chip la 115 sa vad care e mai  tare, intrucat sincer am dubii ca pot sa il bat pe cel de 115 cai stock, intrucat am vazut ca e foarte nervos, si e posibil sa ma faca la limita, insa totul e posibil si nimic nu e sigur, asa ca ramane de vazut.
    Deci d-nu Nistor sunt multumit de treaba facuta, si o sa recomand si altora sa isi faca chiptuning tot la QMT Chiptuning. Multe multumiri si sa auzim numai de bine..

--

Au

Aurelian, Ford Mondeo 2002, 2,0 TDCI 116 cp -> 141 cp, Cluj-Napoca

 Salut, de la 116cp la 141cp e o diferenta ce se simte imediat  dupa ce calci acceleratia.Nu creste consumul de carburant (atentie la radare). Se observa la depasiri... Merita marita puterea!

--

 ADIVEC

A3A4

BMBMM

BM3

QMT.ro 2006 | Toate drepturile rezervate ClickSoft